Лазар Бошковић рођен је 18. септембар 1966. године.
У свет медија ушао 1987. као новинар “Indexa 202”. Као сценариста и реализатор “Индексовог радио позоришта” од 1989. до 1996. аутор је око 50 сценарија за радијске и ТВ емисије. Током 1992. сценариста ТВ серијала “Компромис” на НТВ Студио Б.
Прва маркетиншка знања стекао 1992-93. у агенцији “Saatchi & Saatchi”. Маркетинг агенцију “АгитПРОП”, где је и данас креативни директор, оснива 1993. Аутор концепта и сценариста квиза “ИнКВИЗиција” за РТВ Црне Горе 1999. Сарадник сатиричних магазина током деведесетих. Члан УЕПС-а од 1995, НУНС-а од 1997, Друштва Србије за односе с јавношћу и Art Directors Cluba Србије од 2004, а International Advertising Association Serbian Chapter од 2012. После 2000. У Радио Indexu је креативни директор и члан Управног одбора, потом и сувласник до 2009. У 2004. је директор маркетинга ЕУнета. Од 2006. до 2009. је заменик председника Програмског одбора РТС-а. Од 2001. до 2008. аутор је и уредник интернет портала beograd.rs и освојио око 15 награда. Као аутор и уредник туристичког сајта tob.rs, 2002-2009. освојио две награде. Маркетинг и PR консултант за више фирми и установа и аутор неколико монографија, туристичких водича и других публикација. Селектор и члан Савета “Б-линк” фестивала, 2006-07.
Један је од 17 оснивача Регистра националног интернет домена Србије 2006. Предавач на семинарима “Интернет маркетинг” 2000, “Поглед из виртуелног света” 2008. и предавач на тему интернет садржаја у едукативним програмима РНИДС-а од 2015. Аутор пројекта “Теслина визија Интернета” 2012. и ТВ документарца „1 Интернет, 3 домена, 4 државе“ 2016. Добитник специјалне PR награде ДСОЈ-а „Срђан Ђурић“ 2018. и један од 88 аутора у антологији српског маркетинга „Сведочанства о једном времену – о свету маркетинга некада и сада“.